Νοεμβρίου 08, 2009

Apivita Earth


Η εταιρεία Apivita με το Earth πλέκει το εγκώμιο και αποτίει φόρο τιμής ταυτόχρονα στο αειθαλές Aromatics Elixir της Clinique, ένα άρωμα εξαιρετικά δημοφιλές στη χώρα μας. (Παρεπιπτόντως έχω επί μακρόν αναρωτηθεί αν αυτό οφείλεται στην χαρακτηριστικά "κυπριακή*" ευωδιά του ή απλώς στο ότι οι πάγκοι της εν λόγω εταιρείας είναι σε όλα, μα όλα τα καταστήματα οι πρώτοι με το που μπαίνεις μαζί με της Lauder, οπότε κι οι εν λόγω αισθητικοί είναι οι πρώτες που σε τραβούν από το μανίκι σε υποδέχονται...)
Τέλος πάντων, εγώ προσωπικά το Aromatics Elixir το λατρεύω, αλλά πάντοτε μου άρεσε να το γεύομαι στην ατμόσφαιρα, στους περαστικούς που περνούσαν μέσα στην αχλύ του χειμωνιάτικου πρωΐνού, παρά πάνω μου ~είναι κάπως βαρύ κι ασήκωτο να το παντρευτείς δια βίου! Όμως έρχεται μια ελληνική εταιρεία με αιθέρια έλαια και καλλυντικά και λέει "θα φτιάξω αρώματα" και τσούπ! ένα μικρό διαμαντάκι που είναι ίσως πιο ευκολοφόρετο, πιό βολικό και πιό οικονομικό από τον ένδοξο παππού. Κι από τότε που δοκίμασα το Earth, θέλω αυτή την αύρα του που θυμίζει περίπατο σε βρεγμένο φθινοπωρινό δάσος να με συντροφεύει συνέχεια, στα ρούχα μου, στα σεντόνια μου, το δέρμα μου. Τόσο κοντινό στο πρωτότυπο, που νομίζεις ότι το μηχανεύτηκε ο ίδιος ο Bernand Chant, και ταυτόχρονα με την αναγκαία απόσταση για να το ερωτευθεί κανείς από την αρχή. Εξαιρετικό!!

*"Κυπριακή"/Chypre λέγεται μια οικογένεια αρωμάτων που περιλαμβάνει σαν βασικό μοτίβο την αρμονία περγαμόντου-λάβδανου-λειχήνα βελανιδιάς και ονομάστηκε έτσι από το άρωμα του Coty "Chypre", που κι αυτός με τη σειρά του το εμπνεύστηκε από την μακρά παράδοση των αρχαίων συνταγών αρωμάτων της Κύπρου διαμέσου των αιώνων.

Pic redbubble.net

Δεν υπάρχουν σχόλια: