Ιουνίου 28, 2011

Chanel: "Λιωμένο μέταλλο" για το φθινόπωρο στα νύχια


Τα βερνικάκια της Chanel δεν χρειάζονται συστάσεις. Κάθε χρόνο κάνουν την έκπληξη, επιβάλλοντας τάσεις με τα πρωτότυπα χρώματα τους και την πολυτελή τους υφή. Ποιός ξεχνά το Rouge Noir, το Paradoxal, το Particuliere, το Mimosa, το Dragon Red? Πραγματικά, εκεί που σκέφτεται κανείς "χαμένα λεφτά, τόσες μάρκες για μανόν υπάρχουν", μια εφαρμογή Chanel σε πείθει. Διαρκούν πολύ, δεν ξεφτίζουν εύκολα (σχετικά μιλώντας πάντα) και απλώνονται απολαυστικά. Το πιό σημαντικό: δεν πήζουν! Έχω βερνίκι από δεκαετία και βάλε -ένα έντονο ροζ- και δεν έχει πήξει ακόμα.Δεν ξέρω αν αυτό είναι μια αισιόδοξη σκέψη...εγώ σίγουρα έχω πήξει με το πέρασμα του χρόνου!

Βέβαια, εντάξει, υπάρχουν κι άλλες πολύ καλές μάρκες και οικονομικότερες (φερ'ειπείν εγώ έχω τρέλλα με τα βερνικάκια νυχιών της Mavala of Switzerland που είναι και πολύ καλά ποιοτικά, σε μεγάλη ποικιλία μοντέρνων χρωμάτων, από ειδικούς στα προΐόντα νυχιών, και σε μικρή ποσότητα ώστε να μην προλαβαίνεις να τα βαρεθείς).

Αλλά στο θέμα μας...Chanel και ξερό ψωμί! (Άλλωστε έτσι όπως οδεύει η ελληνική οικονομία, η παροιμία τείνει να αποκτήσει κυριολεκτική σημασία!). Για το φθινόπωρο τα νέα θέλουν τρείς αποχρώσεις λιωμένων μετάλλων και πολύτιμων λίθων, μεταλλιζέ, με έντονο "περλάρισμα" και σκουρωπά, νεανικά, μοντέρνα χρώματα που θα συζητηθούν.
Από αριστερά: Graphite 529 (γραφίτης), Peridot 531 (πράσινο πετρόλ) και Quartz525 (καπνισμένο γκρι-καφέ). Θυμηθείτε: τα είδατε πρώτα στα Φρου Φρού κι Αρώματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: